High 5
starterspakket

 

Als ondernemer wil je graag meer overzicht, omzet en vrije tijd en daarom heb ik speciaal voor jou het High 5 Starterspakket. Dit pakket biedt jou online ondersteuning, zodat jij je kan richten op het uitvoeren van alle toffe ideeën die al een tijdje op de plank liggen. Je wilt tenslotte jouw klanten de best mogelijke dienstverlening bieden, maar dit kan lastig zijn als jij zelf alle ballen hoog houdt. 

Twijfel je nog over de hoeveelheid werk die je kunt uitbesteden? Dan is het High 5 Starterspakket echt iets voor jou! Neem contact met mij op om te ontdekken hoe ik jou kan helpen.

Herken jij jezelf in de volgende punten?

  • Heb je een visie in jouw hoofd over jouw webshop of dienstverlening, maar heb je geen idee hoe je deze werkelijkheid laat worden?
  • Besteed je te veel tijd aan handmatige handelingen, waardoor je niet genoeg tijd overhoudt voor het maken van producten of het helpen van klanten?
  • Word je nerveus en krijg je de kriebels alleen al bij het horen van de woorden administratie en BTW-aangifte?
  • Word je overspoeld door een overvolle inbox en agenda, en heb je geen tijd om alle e-mails te beantwoorden en afspraken in te plannen, waardoor je klanten en omzet misloopt?
  • Vind je het vervelend en lastig om social media posts in te plannen?
  • Heb je het gevoel dat je veel meer te bieden hebt dan dat je op dit moment laat zien?
  • Blijft er niet genoeg tijd meer over voor jouw passie of voor jezelf, omdat je te druk bent met andere werkzaamheden?

 

Je loopt al een tijdje met je hoofd vol ideeën voor je webshop, het aanbod van jouw dienstverlening en te lange to do lijstjes. Je hebt nog genoeg taken die je moet afronden en dan ben je nog niet eens begonnen met het maken van jouw producten voor bestellingen of het uitwerken van het coachingsgesprek met jouw klant. Jouw e-mail wordt overspoeld met onbeantwoorde e-mailtjes en vragen van klanten die je wilt beantwoorden. Tussendoor post je nog even een social media post, en betaal je de laatste facturen. Dweilen met de kraan open, zonder een duidelijk overzicht.

Als je doorgaat op deze manier, zou je volgend jaar wellicht overspannen kunnen zijn. Hoe fijn zou het zijn als je dagelijks meer tijd hebt voor jezelf en je weer kunt genieten van de leuke dingen zonder overweldigd te worden door een lange to -do lijst? Hoe zou het zijn als je wat minder tijd aan je bedrijf hoeft te besteden, maar toch meer omzet genereert? Laat mij je dan helpen!

hoe voelt dit voor jou?

  • Een webshop met een professionele uitstraling.
  • Een professionele branding en documenten in jouw eigen huisstijl.
  • Geautomatiseerde handelingen om meer omzet te genereren.
  • Een overzichtelijke inbox waar alle mailtjes worden behandeld.
  • Een stress vrije werkdag zonder te veel administratie.
  • Veel tijd overhouden voor jezelf en meer tijd voor je passie.

Wat kan je verwachten van het High 5 Starterspakket?

 

Het High 5 Starterpakket is een één maand geldig pakket exclusief voor nieuwe klanten. Samen brengen we jouw behoeftes in kaart en kijken we samen naar waar ik jou kan ondersteunen.


 

√  1x Start-Up Call

We starten met een Start-Up Call via Google Meet. Tijdens deze 90 minuten durende afspraak maken we kennis en onderzoeken we of er een wederzijdse klik is voor een langere samenwerking. We bespreken ook jouw huidige uitdagingen en waar je ondersteuning kunt gebruiken. Ook bespreken we welke tools en processen er momenteel worden gebruikt. We brengen samen duidelijk in kaart waar je nu behoefte aan hebt en wat ik voor je kan doen..

√  4 uur online ondersteuning

In de 4 uur durende sessies ondersteun ik jou waar je nu behoefte aan hebt. Daarnaast geef ik jou ook advies en kijken we waar ik jou blijvend in kan ondersteunen..

√  BONUS: Onbeperkt WhatsApp support voor tussentijdse vragen

Als bonus bied ik onbeperkte WhatsApp-ondersteuning voor eventuele tussentijdse vragen. Ik ben van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 16.30 uur altijd bereikbaar voor jou op WhatsApp voor al jouw brandende vragen.

 

waar kan ik jou in ondersteunen?

Technisch support

Blank
Automatisering en koppelen van tools

Veel handelingen kunnen tegenwoordig geautomatiseerd worden. Ook is het mogelijk om verschillende systemen te koppelen aan je webshop. Denk hierbij bijvoorbeeld aan boekhoudpakketten voor facturering en debiteurenbeheer, klantenservice en voorraadbeheer. Ik zorg er voor jou voor dat deze verschillende systemen gekoppeld worden en dat handmatige handelingen geautomatiseerd worden.

Webshop beheer & design

Voor jouw webshop is het belangrijk dat artikelen mooie productfoto’s bevatten. Deze foto’s bewerk ik en plaats ik op jouw webshop samen met de artikelen. Daarbij draagt een aantrekkelijke webshop bij aan meer omzet, dus is het ook mogelijk dat ik help met het design hiervan. Verder zorg ik voor het toevoegen van belangrijke documenten en pagina’s zoals FAQ, algemene voorwaarden, webwinkel keurmerk en privacyverklaring. Ook zal ik regelmatig jouw webshop updaten.

Social Media

Vind het lastig om social media bij te houden en blogs online te plaatsen? Geen zorgen, ik zal je hierbij ondersteunen. Ik zorg voor een duidelijke planning met wanneer welke post online wordt gezet. Deze posts zullen automatisch worden geplaatst op de gewenste kanalen

Sluit alles

Administratie/office support

Blank
Facturatie en verwerking boekingen

Meer omzet betekent meer factureren die verwerkt moeten worden. Ik zal je helpen bij het inboeken van de facturen en het verwerken van betalingen. Daarnaast houd ik mij bezig met het debiteuren- en crediteurenbeheer en zal ik je ondersteunen bij de BTW-aangifte. Geen zorgen, jouw administratie blijft met mij ondersteuning op orde.

Procesbeheer

Je hoeft niet meer te zoeken naar documenten en je krijgt meer rust in je hoofd. Ik zorg er namelijk voor dat alles overzichtelijk wordt opgeslagen in de cloud. Ook zorg ik voor uitgewerkte en visuele procesbeschrijvingen, zodat de processen duidelijk zullen zijn.

E-mail en agenda beheer

Een overvolle inbox zonder enig overzicht? Geen zorgen, de binnenkomende e-mails zal ik voor jou behandelen. Ik zorg voor meer structuur in jouw inbox met gestructureerde mappen. Zo raak je nooit meer een mailtje kwijt. Afspraken plan ik je agenda en zorg ik voor bevestigingen.

Sluit alles
w

Klanten & Sales support

Blank
Klantenservice

Voorkom overspoeld te worden door klant berichten en biedt een optimale klantervaring met jouw bedrijf. Ik zorg ervoor dat alle vragen per chat of e-mail worden beantwoord en voor tevreden klanten.

Orderverwerking

Klaar voor meer orders en om te genieten van een gestroomlijnde orderverwerking? Ik verwerk de orders zorgvuldig en zorg voor een duidelijk overzicht van de te verzenden bestellingen. Ook regel ik de inkooporders bij leveranciers, zodat jij zonder zorgen kunt werken aan jouw producten en de levertijd niet onnodig wordt vertraagd.

Offertes en sales support

Wil je een makkelijk proces van offertes versturen en afspraken plannen met jouw klanten en leveranciers? Geen zorgen, ik zal jou daarbij helpen. Met mijn expertise stel ik offertes op, verstuur ik deze en plan ik afspraken in om de communicatie met klanten en leveranciers soepel te laten verlopen.

Sluit alles

Wie ben ik?

Hi! Ik ben Mandy Peters Rit. Ik ben ook eigenaresse van een webshop in gepersonaliseerde artikelen. Denk zoal aan t-shirts, kraamcadeaus en houten speelgoed bedrukt met naam of tekst.

Ik weet waar je tegenaan kunt lopen bij het runnen van een webshop of het aanbieden van diensten. Dat is de reden dat ik jou wil helpen bij het ondersteunen van vergelijkbare werkzaamheden. Hierdoor houd jij meer overzicht, omzet en (vrije) tijd over.

Ik denk met jou mee om je bedrijf te optimaliseren en ik zorg ervoor dat dit in praktijk wordt gebracht. Ik zet net dat stapje extra, zodat jij je bezig kunt houden met het écht helpen van jouw klanten.

Hoe werkt het?

Stap 1

High 5 start!

Geef een High 5 door te klikken op de button “High 5, ik wil starten!”. Het is dan mogelijk om via de pagina het pakket aan te schaffen.

Stap 2

Bevestiging & Gesprek plannen

Zodra je het pakket hebt aangeschaft ontvang je een e-mail bevestiging en factuur. Daarnaast ontvang je ook een e-mail met de mogelijkheid om jouw eerste gesprek in te plannen..

Stap 3

Uitnodiging Google Meet

Nadat er een gesprek is ingepland ontvang je een uitnodiging en link voor de Google Meeting.

Stap 4

Start-Up Call & Sessies

De eerste afspraak staat! Tijdens deze meeting maken we kennis met elkaar en kijken we samen of er een klik is. Verder kijken we waar ik jou bij kan ondersteunen. Daarna plannen we samen de volgende sessies in.

Testimonials

"Mijn naam is Roel van Heel van Skillz Online. Ik help coaches, trainers, therapeuten en specialisten met hun marketing zodat ze meer opvallen en sneller en vooral makkelijker hun betalende klanten kunnen vinden. Mijn grootste uitdaging was tijd. Te veel dingen die ik moet doen, en te weinig tijd om ze uit te voeren. Wanneer ik met iemand samenwerk is minimale kennis van zaken wel vereist, maar ook een open houding en de bereidheid om te leren. Daarom heb ik gekozen voor Mandy. De mailbox die normaal explodeert, wordt nu netjes bijgehouden. Het klanten contact, wat mij veel tijd kost, wordt nu door Mandy opgepakt. Dit is heel waardevol, het geeft mij meer tijd om te knallen. 🙂 Het is een prettige samenwerking, absoluut. En we kunnen er nog veel meer uit halen.

Dus wanneer je wilt tijd besparen, mailbox opschonen, klanten contact en andere werkzaamheden dan moet je bij Mandy zijn."

Roel van Heel | Skillz Online

"Ik ben Sanne en met Social Way help ik samen met mijn team ondernemers met hun Social Media & Google ads.

Ik merkte dat ik echt tijd te kort kwam en heel veel tijd was aan randzaken, waardoor ik mij moeilijker kon focussen op mijn klanten. Ik zocht iemand die mij kon ontzorgen.

Mandy gaf mij gelijk een goed gevoel tijdens de kennismaking, dacht mee over de kansen die ze zag en dat gaf mij een goed gevoel om met haar aan de slag te gaan.

Overzicht houden is niet mijn sterkste kant en ik kwam echt tijd te kort. Door Mandy heb ik nu veel meer tijd en het is zo fijn dat ik veel taken bij haar neer kan leggen.

De samenwerking met Mandy vind ik heel fijn. Ze weet echt van aanpakken, schakelt snel en communiceert duidelijk en ze kan met mijn chaotische kant omgaan, haha. Ze neemt het voortouw en als ze ziet dat dingen missen of beter kunnen, kaart ze dat gelijk aan. Ook het inwerken ging snel.

Ik zou Mandy aanraden als je iemand zoekt die van aanpakken weet en heel zelfstandig werkt. Ze vraagt alleen dingen als ze echt niet verder kan en dat vind ik fijn. Ze heeft aan weinig woorden genoeg en ze kan alle taken gemakkelijk uitvoeren. Ook wijst ze mij op dingen als ze ziet dat het niet zo slim wordt opgepakt. Daarnaast is ze open en transparant en is ze heel flexibel.

Wil je een VA die meedenkt, snel schakelt, professioneel is en helder communiceert, dan kan ik Mandy zeker aanraden."

Sanne Hesselmans | Social Way Marketing

"Mijn naam is Esther en ik heb een boekhoudservice voor ZZP'ers

De grootste uitdaging die we hadden was om orde in de chaos van berichten die binnenkomen te houden en ervoor zorgen dat er richting onze klanten tijdig en goed gecommuniceerd wordt.

Het is altijd spannend om dingen uit handen te geven, zeker als het om klantcontact gaat. Het is van cruciaal belang dat klantcontact goed is.

Het is eigenlijk voor mijn gevoel niet te beschrijven hoe blij ik ben dat ik met Mandy ben gaan samenwerken. Ze pikt alles super snel op, communiceert op een goede en leuke manier met onze klanten, ze doet voorstellen om dingen te verbeteren en efficiënter te maken, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het heeft mij veel rust opgeleverd.

We zijn super blij met Mandy!

Het is een aanrader om met Mandy te werken. Ze pikt alles super snel op, communiceert goed en ziet het als dingen verbeterd kunnen worden."

Esther Prince | Cijferbuddy

"Sinds juni 2023 hebben Mandy en ik een samenwerking.

Tijdens onze eerste ontmoeting merkte ik al direct dat Mandy een persoon was van "aanpakken". Met haar laptop zat Mandy startklaar tijdens ons kennismakingsgesprek.

Wat was dat een verademing, meteen een goed gevoel!

Mandy begon na de start al direct met het structureren van mijn administratie en tips geven, dat was werkelijk een opluchting, wat was ik hier blij mee; ik had weer meer overzicht en daardoor nog meer plezier in mijn werk!

Al snel nam Mandy steeds meer taken van mijn over zoals;

  • e-mail naar -potentiële- cliënten versturen
  • Inplannen van mijn lezingen en Live dagen van deelnemers
  • content aanpassen van mijn website
  • bestellen van cadeautjes en het leuk
  • inpakken daarvan voor cliënten,
  • kaartjes en ander drukwerk laten verzorgen
  • inplannen van mijn podcast en posten op insta

Het vertrouwen naar Mandy groeit alsmaar waardoor Mandy op dit moment ook een gedeelte van de boekhouding doet; hoe tof is dat. Zo houd ik mij alleen nog maar bezig met zaken waar ik écht energie en heel veel plezier van krijg in mijn praktijk.

Bijna alle communicatie verloopt via Trello app of eventueel Whatsapp. Af en toe spreken we live af, wat ik ook belangrijk vind. Gelukkig is daar dan ook ruimte voor.

Als ik Mandy mag omschrijven in een paar woorden:

Praktisch, zakelijk en zaakgericht, voortvarend, reageert super snel op mijn vragen/opmerkingen, proactief, meedenkend, goede feedback, geduldig en daadkrachtig, kortom: Super fijn om met Mandy samen te werken!"

Anne-Marie Bossers | Psychosociaal Therapeut 

"Wij, Marleen Dijkhoff & Cielke Sijben, leerden elkaar vijftien jaar geleden kennen bij BNNVARA. We hebben allebei zowel voor als achter de camera gestaan. Naast media delen ze nog een andere liefde: Ayurveda. Marleen is afgestudeerd Ayurvedisch Voedings- en Lifestyle Coach en heeft haar eigen coachingspraktijk. Ze helpt vrouwelijke ondernemers winst te behalen met hun gezondheid én hun carrière. Cielke volgde in 2016 een yoga-opleiding in India en leerde daar de eerste beginselen van Ayurveda. Ze is in 2022 afgestudeerd tot Ayurvedisch therapeut, volgde meerdere Vedische kookworkshops en geeft nu Ayurvedische massages en consults in haar praktijk in Utrecht. Samen maken zij De Ayurveda Podcast.

We liepen er tegenaan dat de mails niet beantwoord werden en vergaten. Nieuwsbrieven die niet up to date waren. Contact met klanten lukte ons niet goed om echt aandacht aan te besteden, omdat we zo druk waren.

Mandy is iemand die eerst zorgt dat ze zelf kijkt of ze het kan oplossen voordat ze ons vraagt om uitleg. Dit is waar we in het verleden een slechte ervaring mee hebben gehad en dat alles nu ook daadwerkelijk gedaan is, dat is voor ons heel fijn. Als ze zegt dat ze iets doet, dan is het ook gedaan en vaak sneller dan we hadden gedacht. De mailbox is opgeruimd, er is overzicht en daardoor ook overzicht in ons hoofd!

De samenwerking met Mandy geeft ons lucht en ruimte om bezig te zijn met waar wij goed in zijn. We weten dat klanten worden gehoord, mails worden beantwoord, nieuwsbrieven worden verstuurd en de community op de juiste manier wordt bijgewerkt. Het is onwijs fijn dat we weten dat het goed wordt gedaan en we haar niet hoeven te checken.

Gun jezelf meer ruimte om bezig te zijn waar jij goed in bent! Mandy kan jou daar heel goed bij helpen."

Cielke Sijben | Alles over Ayurveda

"Voor mijn klant, een online webshop was ik op zoek naar een VA voor op de klantenservice. Door haar kennis en professionaliteit op het gebied van webshops en klantservice wist ik zeker dat Mandy de perfecte match zou zijn.

Inmiddels zijn wij een paar maanden verder en ben ik blij dat ik Mandy aan mijn vaste VA team en klant heb gekoppeld.

De samenwerking met Mandy is erg prettig en duurt wat mij betreft nog lang voort."

 

Iris Cops | Iris Cops
"Mandy heeft mij geholpen met de technische klantenservice binnen mijn bedrijf. Ik heb haar geselecteerd uit de vele aanmeldingen die ik had ontvangen omdat zij al veel met WooCommerce en een aantal andere systemen gewerkt had.

 

Ze heeft in korte tijd geleerd wat er nodig was in mijn bedrijf en hoe ze de verschillende taken op kon pakken. Dat verliep allemaal heel vlot.
Mandy doet wat ze beloofd en koppelt duidelijk terug!
Daarnaast werkte ze op een prettige manier samen met andere mensen binnen de klantenservice waardoor ik het zelf los kon laten, wat natuurlijk heel fijn was!"

 

Hebe Illing | Bureau Up

"Met mijn bedrijf Sugaridoo ontwerp ik quiltpatronen en quiltstoffen. Ik organiseer quilt projecten die gemaakt worden door quilters van over de hele wereld.

Mijn grootste uitdaging was dat er te veel werk was. Te veel uitvoerende taken waar ik zelf niet aan toe kwam. Daardoor bleven dingen als de e-mail en klantencontact liggen. Ik had geen overzicht over alles. Hoog tijd om hulp in te schakelen.

Ik kwam bij Mandy terecht en alles voelde gelijk vanaf het begin helemaal goed.

Wat ik zo fijn vind is dat Mandy mij het gevoel geeft dat je het niet alleen hoeft te doen. Alleen al weten dat je iemand hebt om het samen mee te doen maakt alles lichter.

Ik vind de samenwerking met Mandy super fijn! Wat ik ook echt bijzonder vind is hoe snel ze alles oppakt, en hoe ze aanvoelt wat ze zelf kan oppakken. Dat is wat ik nodig heb. Dat er van alles gebeurd zonder dat ik het direct aan hoef te sturen is echt zo fijn. Dat is pas echt ontzorgen!

Mandy is erg betrouwbaar, ze doet wat ze zegt en nog beter. Het maken van een procesbeschrijving voor terugkomende taken is super. Ook de zelfstandigheid vind ik erg fijn. Daarnaast is ze ontzettend vriendelijk, worden klanten heel goed gehoord en geholpen door Mandy. Het is gewoon ontzettend prettig om Mandy als VA naast je te hebben staan."

 

Irene Staal | Sugaridoo
"Voor mijn webwinkel Disena.nl heb ik Mandy gevraagd om mij te helpen bij de orderafhandeling en de klantenservice.
Zelf kom ik door andere prioriteiten er niet aan toe om mijn klanten goed van dienst te zijn. Hierdoor merk ik dat klanten ook niet altijd adequaat en goed geholpen zijn.

 

Gelukkig is dit door de samenwerking met Mandy totaal veranderd. Klanten zijn tevreden met de responstijd op vragen en voelen zich gehoord en geholpen. Zonder Mandy was mij dit nooit gelukt.

 

Als webwinkel is het super belangrijk om een goede klantenservice te hebben omdat negatieve reviews funest zijn voor de business. Met de hulp van Mandy heb ik hier totaal geen omkijken meer naar. Mandy is daarnaast ook een zeer prettige persoon om mee samen te werken. Ik kan haar iedereen aanraden!"

 

Rolf Buist | Disena / Jt Digital

“Mijn naam is Nanda van Aalst. Ik ben purpose coach en begeleid vrouwen in het ontdekken van hun purpose en dit tot leven brengen in een eigen bedrijf, zodat ze alles uit zichzelf en het leven halen. Mijn grootste uitdaging was dat ik als zelfstandig ondernemer, naast mijn werk als purpose coach, heel veel taken heb om mijn bedrijf goed draaiende te houden. Vooral het stukje marketing neemt veel tijd in beslag. Podcast opnemen, blogs schrijven, social media posts schrijven, alles inplannen etc. 

Ik had na ons kennismakingsgesprek direct een goede klik met Mandy en geen twijfels over onze samenwerking. Mandy nam het voortouw in de samenwerking opzetten en dat was precies waar ik naar op zoek was. Iemand die werk voor mij uit handen neemt, proactief is en meedenkt. Daarnaast was Mandy vanaf het begin al heel helder en professioneel in haar communicatie. Iemand die je kan vertrouwen en waar je op kan bouwen. Voor mij is het een leermoment om los te laten. Wanneer je gewend bent om alles 'alleen' te doen is het even schakelen nu ik wel hulp krijg. Voor mij is de samenwerking heel waardevol omdat ik efficiënter kan werken en mijn aandacht kan richten op de meest belangrijke zaken in plaats van alle randzaken. Ik krijg meer gedaan, omdat Mandy taken van mij overneemt die voorheen veel kostbare tijd opslokte. Naarmate mijn bedrijf groeit wil ik haar meer en meer kunnen betrekken om alles aan de 'achterkant' te organiseren. Alleen al het feit dat je weet dat er iemand naast je staat om te helpen is zo'n fijn gevoel!

Ik vind het heel fijn om met Mandy samen te werken. Ik zit zelf in een overgangsfase qua werk en privé, waardoor de continuïteit van onze samenwerking er even uit is. Mandy blijft ondanks dat toch betrokken en proactief om werk voor mij uit handen te nemen. 

Mandy is iemand die echt naast de ondernemer staat en support biedt. Ze is proactief en neemt vanaf de allereerste ontmoeting al direct initatief waardoor ik als ondernemer voel dat ik gelukkig niet achter iemand aan hoef te zitten om dingen gedaan te krijgen. Het is eerder andersom, haha ;). Mandy is super helder en open in haar communicatie. Ze werkt snel en efficiënt en pakt dingen snel op. Ik ben heel blij met Mandy en ik hoop dat we nog lang mogen samenwerken!

Nanda van Aalst | Purpose coach

“Mijn naam is Marie-Louise en ik ben portretfotografe. Mijn studio is gevestigd in Leidschendam/Den Haag, maar ik maak portretfoto's door heel Nederland van ondernemers, kunstenaars, muzikanten en voor lokale en landelijke overheden en organisaties.

Mijn administratie was een simpel Excel sheetje waarin ik alles bijhield. Het werd hoog tijd voor een professionaliseringsslag en koos ik voor het online boekhoudprogramma van Informer. Ik was daarin al begonnen, maar had eigenlijk niet zo'n goed idee wat ik aan het doen was. Ik was een eind verwijderd van het ideaal: BTW-aangifte met één druk op de knop.

Mandy bood mij aan te helpen nadat ik een oproep had geplaatst op Facebook. Ik heb niet lang getwijfeld en besloten met haar samen te werken. Mandy heeft mij met veel geduld door mijn administratie heen geloodst. Ze heeft alles goed uitgelegd en laten zien hoe het werkt, zodat alles goed op de rit staat en ik er weer mee verder kan.

Ik vond het heel prettig om met Mandy samen te werken. Ze communiceert helder en werkt effectief. Voor iedereen die geen zin of tijd heeft voor de rompslomp die toch komt kijken bij het ondernemen (administratie, mail afhandelen, afspraken inplannen, social meda bijhouden etc.), raad ik aan om Mandy in te schakelen.
Ze is er gewoon een kei in!”

Marie-Louise Boissevain | Boissevain Fotografie

Mijn naam is Melanie en ik ben de oprichtster van OERVROUW: het magazine, de
OERvrouwen Community, de diensten en de webshop.
Ik had wat dingen op mijn website en in mijn webshop die ik aangepast wilde hebben. Onder andere wilde ik graag categorieën erop hebben en meer duidelijkheid en overzicht op de pagina. Het lukte mijzelf niet dit te installeren. Via een groep
kwam ik in contact met Mandy en ik was direct enthousiast over haar uitstraling en haar aanbod. Ik had geen enkele twijfel ook over onze samenwerking. Ik ben erg tevreden over het resultaat en super blij dat ze mij dit uit handen heeft genomen. Voor mij was het aanpassen van de pagina's echt een energie
'vreter'. Doordat Mandy mij hielp kon ik mij richten op de dingen waar ik wél blij van wordt. Het magazine maken, het verbinden, de producten en het persoonlijke contact. Ik vond het een fijne samenwerking en ook heel open en oprecht.
Ik raad Mandy zeker aan, als je op zoek bent naar iemand die fijn is in het contact en je loopt tegen problemen aan met je website etc. Lieve
groet Melanie van OERVROUW.

Melanie Bakker | OERvrouw magazine

"Ik was op zoek naar een VA omdat ik graag hulp wilde met de administratie voor mijn webshop. Binnen een paar dagen na het plaatsen van mijn oproep, kreeg ik overweldigend veel reacties van potentiële VA's. Mandy sprong er voor mij gelijk uit vanwege haar heldere communicatie. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze.

Mandy neemt initiatief, je hoeft haar nooit twee keer iets te vragen en ze sluit aan bij de manier van werken die het beste bij jou past. 

Inmiddels ben ik gestopt met mijn webshop en begonnen als ZZP'er. Mandy doet de administratie en facturatie voor mij en dat scheelt me enorm veel kopzorgen. Ik zou Mandy aan iedereen aanraden die een VA zoekt die professioneel is, helder communiceert, haar zaakjes op orde heeft en altijd bereid is om met je mee te denken hoe de zaken voor jou gemakkelijker gemaakt kunnen worden."

 

Alique Goris | Goris Compliance

"Bergfamilie is een outdoor magazine voor families. Wij publiceren dagelijks inspirerende artikelen over vakanties in de bergen. Omdat wij veel reizen, kan ik soms langere tijd geen mail beantwoorden. De aanvragen stapelden zich op en ik kon het soms na het reizen niet allemaal bijwerken. Ik vond de mail (en contact met klanten) uit handen geven heel spannend. Want hoe gaat iemand anders met mijn klanten om? Loopt de communicatie wel zo soepel als ik wil. En wat als er iets afgesproken wordt waar ik het niet mee eens ben? Toch heb ik die stap gezet en blij dat ik de samenwerking ben aangegaan. Het geeft mij nu meer ruimte om mij te richten op reportages en mijn team. Door duidelijke afspraken blijkt het ook helemaal niet zo spannend om Mandy mijn mail te laten afhandelen.

De samenwerking met Mandy is prettig. De communicatie is altijd duidelijk en zeer correct. Reacties zijn snel. Ik raad het aan om samen te werken met Mandy omdat het heel veel ruimte geeft."

 

Maaike Meerman | Papermoon Media KG

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Hier geef ik antwoord op de veelgestelde vragen..

Blank
Voor wie is het High 5 Starterspakket?

Het High 5 Starterpakket is bedoeld voor webshop eigenaren die ondersteuning kunnen gebruiken bij de dagelijkse werkzaamheden m.b.t. technische support, administratie/ office support en klanten/sales support. Het High 5 Starterpakket is een één maand geldig pakket exclusief voor nieuwe klanten. Samen brengen we jouw behoeftes in kaart en kijken we samen naar waar ik jou kan ondersteunen.

Kan ik in termijnen betalen?

Het is een exclusief pakket voor nieuwe klanten, daarom is het niet mogelijk om dit in termijnen te betalen.

Wat krijg ik in de 4 uur online ondersteuning?

Tijdens deze 4 uur durende sessie ondersteun ik jou in de werkzaamheden welke op dat moment het belangrijkste zijn. We bespreken ook hoeveel uren je na deze maand nog nodig hebt, en geef ik je passend advies welk abonnement of strippenkaart het beste bij je past.

Zit ik aan een abonnement vast?

Na het aanschaffen van het High 5 Starterspakket zit je niet vast aan een abonnement. Je hebt de mogelijkheid om na het starterspakket een abonnement te kiezen. Uiteraard zal ik je advies geven over de diverse mogelijkheden en geef ik je passend advies welk abonnement of strippenkaart het beste bij je past.

Sluit alles

High 5 WE GAAN ERVOOR!

Lijkt het je leuk om met mij samen te werken? Klik op onderstaande button, geef een high 5 voor het High 5 Starterspakket en plan gelijk je Start-Up Call.

Liever eerst even kennismaken?

Wil je liever eerst even kennismaken? Of weet je nog niet zeker of het pakket iets voor jou is? Plan dan een GRATIS VIDEO CALL in.

In dit gesprek van 30 minuten via Google Meet maken we kennis met elkaar en kijken we of er een wederzijdse klik is voor een samenwerking. We bespreken waar je tegenaan loopt en waar je ondersteuning in kunt gebruiken.