Ik kan jou helpen

Als VA kan ik jou ondersteunen in veel verschillende werkzaamheden. Hieronder een greep van de werkzaamheden waar ik jou bij kan helpen.
Zie je jouw werkzaamheden er niet tussenstaan? Neem dan contact met mij op en vraag naar de mogelijkheden.

Technisch support


Automatisering en koppelen van tools
Veel handelingen kunnen worden geautomatiseerd en systemen kun je koppelen aan je webshop. Denk hierbij bijvoorbeeld aan jouw boekhoudpakket voor facturering en debiteurenbeheer, klantenservice en het voorraadbeheer. Ik zorg ervoor dat de verschillende systemen gekoppeld worden en de handmatige handelingen geautomatiseerd worden.

Webshop beheer & design
Het is belangrijk dat artikelen mooie productfoto’s hebben. De foto’s kan ik voor je bewerken en ik plaats de artikelen op je webshop. Een aantrekkelijke webshop draagt bij aan meer omzet, dus ik kan je helpen met het design.  Daarnaast zorg ik voor het toevoegen van belangrijke documenten en pagina’s zoals FAQ, algemene voorwaarden, webwinkel keurmerk, privacy verklaring. Verder hoort hier nog het updaten van je webshop bij.

Social Media
Vind je het lastig om social media bij te houden en blog posts online te plaatsen? Ik ondersteun je hierbij. Ik zorg voor een planning, zodat je een overzicht hebt wanneer welke post online wordt gezet. De gemaakte posts plan ik voor je in en worden automatisch geplaatst op de gewenste kanalen. 

E-mail en agenda beheer
Stroomt je inbox over en weet je niet meer waar je moet beginnen om de e-mails weg te werken? Binnenkomende e-mailtjes zal ik behandelen en ik verstuur e-mails. Ik zorg ervoor dat de e-mails gestructureerd worden in mappen. Zo raak je nooit meer een mailtje kwijt en behoud je het overzicht. Afspraken plan ik in je agenda en ik zorg voor bevestigingen. Zo houd jij meer (vrije) tijd over.

Financieel & office support


Facturatie en verwerking boekingen
Met al die omzet die je gaat genereren, moeten er ook meer facturen worden verwerkt. Ik help je bij het inboeken van facturen en ik verwerk de betalingen. Daarnaast zorg ik voor het debiteuren- en crediteurenbeheer en ondersteun ik je bij de BTW-aangifte. Je administratie blijft op orde en je hebt niet elk kwartaal de stress voor de aangifte.

Procesbeheer
Niet meer zoeken naar documenten. Ik zorg ervoor dat documenten overzichtelijk in de cloud worden opgeslagen. Daarnaast zorg ik voor uitgewerkte en visuele procesbeschrijvingen, zodat de processen duidelijk zijn. Dit zorgt voor meer rust in je hoofd, omdat je dit niet allemaal hoeft te onthouden. 

Klanten/sales support

Klantenservice
Raak niet meer overspoeld door alle berichten van klanten. Ik beantwoord de binnenkomende vragen via chat of e-mail. Ik zorg dat ze een positieve ervaring krijgen met jouw webshop.

Orderverwerking
Laat de orders maar binnenkomen. Ik verwerk de orders en zorg dat jij een duidelijk overzicht hebt met welke bestellingen er nog verstuurd moeten worden. Daarnaast zorg ik voor de inkooporders bij leveranciers. Zo kun jij aan jouw producten blijven werken en wordt de levertijd niet onnodig langer.

Offertes en sales
Indien er offertes verstuurd moeten worden, kan ik deze opstellen en versturen. Ik plan afspraken om contact te onderhouden met leveranciers en klanten.

TRAINING BUSINESS ON CRUISE CONTROL

In de training ontdek je hoe je jouw bedrijf slimmer kunt laten werken, met minder stress en meer efficiëntie. Je leert stap voor stap hoe je je bedrijfsprocessen optimaliseert en automatiseert, zodat je meer tijd hebt voor wat écht belangrijk is.

BOEKHOUDING PAKKET

Krijg je stress als je aan de boekhouding denkt? Geen zorgen, op de pagina boekhouding pakket vind je alle informatie. Laat mij een standaard boekhouding opzetten waarmee je makkelijk en overzichtelijk aan de slag kunt.

TRAINING BOUW JE EIGEN WEBSHOP

Het is mogelijk om deel te nemen aan de training bouw je eigen webshop. Op deze pagina vind je alle informatie over deze training en is het mogelijk om je in te schrijven voor de academy.

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Hier geef ik antwoord op de veelgestelde vragen..

Blank
Voor wie is het High 5 Starterspakket?

Het High 5 Starterpakket is bedoeld voor webshop eigenaren die ondersteuning kunnen gebruiken bij de dagelijkse werkzaamheden m.b.t. technische support, administratie/ office support en klanten/sales support. Het High 5 Starterpakket is een één maand geldig pakket exclusief voor nieuwe klanten. Samen brengen we jouw behoeftes in kaart en kijken we samen naar waar ik jou kan ondersteunen.

Kan ik in termijnen betalen?

Het is een exclusief pakket voor nieuwe klanten, daarom is het niet mogelijk om dit in termijnen te betalen.

Wat krijg ik in de 4 uur online ondersteuning?

Tijdens deze 4 uur durende sessie ondersteun ik jou in de werkzaamheden welke op dat moment het belangrijkste zijn. We bespreken ook hoeveel uren je na deze maand nog nodig hebt, en geef ik je passend advies welk abonnement of strippenkaart het beste bij je past.

Zit ik aan een abonnement vast?

Na het aanschaffen van het High 5 Starterspakket zit je niet vast aan een abonnement. Je hebt de mogelijkheid om na het starterspakket een abonnement te kiezen. Uiteraard zal ik je advies geven over de diverse mogelijkheden en geef ik je passend advies welk abonnement of strippenkaart het beste bij je past.

Sluit alles

Even kennismaken?

Wil je even kennismaken? Heb je nog vragen? Plan dan een GRATIS VIDEO CALL in.

In dit gesprek van 30 minuten via Google Meet maken we kennis met elkaar en kijken we of er een wederzijdse klik is voor een samenwerking. We bespreken waar je tegenaan loopt en waar je ondersteuning in kunt gebruiken.