Tarieven & Werkwijze

Als Virtual Assistant bied ik mijn diensten. op drie verschillende manieren aan. Namelijk op los uurbasis, met een strippenkaart of een pakket.  Prijzen op deze website zijn exclusief BTW.

UURBASIS

Weet je nog niet helemaal hoeveel ondersteuning je nodig hebt? Of wil je liever eerst kijken of onze samenwerking bevalt? Dan kun je mijn ondersteuning op uurbasis inschakelen. Mijn tarief is €50,- per uur.

PAKKETTEN

 

PERFECT TEN

 

 

Je wilt je bedrijf laten groeien. Daarbij wil je zoveel mogelijk structuur aanbrengen en zo efficiënt mogelijk werken. Met als resultaat tijd over houden om je te richten op de belangrijkste taken.

Per maand
10 uur
(+/- 2,5 uur per week)

 

SWEET FIFTEEN

 

 

De kracht van jouw onderneming is je passie. Je krijgt meer focus om meer klanten te werven en meer omzet te behalen. Ik breid de taken uit, zodat jij meer structuur, omzet en (vrije) tijd hebt.

Per maand
15 uur
(+/- 3,5 uur per week)

 

HIGH TWENTY

 

 

Krijg structuur in de taken en bespaar tijd zodat je deze kan benutten om jouw ideeën om te zetten in heldere doelen. Nog meer structuur en overzicht. Processen beschrijven en implementeren tools.

Per maand
20 uur
(+/- 5 uur per week)

Meer uren per maand afnemen? Neem contact op en ontvang een uitgebreide offerte.

Pakketten worden vooraf gefactureerd.

STRIPPENKAARTEN

 

STRIPPENKAART 5

 

 

 

– 5 strippen
– 1 maand geldig
– Ongebruikte uren komen te vervallen

5 uur
1 maand geldig
(uurtarief €44,-)

 

STRIPPENKAART 10

 

 

 

– 10 strippen
– 2 maanden geldig
– Ongebruikte uren komen te vervallen

10 uur
2 maanden geldig
(uurtarief €43,-)

 

STRIPPENKAART 15

 

 

 

– 15 strippen
– 3 maanden geldig
– Ongebruikte uren komen te vervallen

15 uur
3 maanden geldig
(uurtarief €41,-)

Meer uren per maand afnemen? Neem contact op en ontvang een uitgebreide offerte.

Strippenkaarten worden vooraf gefactureerd.

You don't have to do it

All by yourself

WERKWIJZE

Stap 1
  • Wanneer ik voor jou aan de slag ga als jouw Virtual Assistant, beginnen we met een Kick-off Call. Tijdens deze call maken we kennis met elkaar en bespreken we de werkzaamheden die ik voor jou ga oppakken. Dit houd ik bij in een online tool waarin we kunnen samenwerken aan ons project.
Stap 2
  • Ik ga aan de slag met de werkzaamheden op de to do lijst en ik houd de uren en de voortgang bij in ons project
Stap 3
  • Indien nodig plannen we een meeting in. Hoe vaak dit nodig is, is afhankelijk van hoeveelheid uur dat je hebt afgenomen en de werkzaamheden. Tijdens deze meeting bespreken we de werkzaamheden en bekijken we of er nog nieuwe taken moeten worden toegevoegd. Ook stellen we prioriteiten.

Even kennismaken?

Wil je even kennismaken? Heb je nog vragen? Plan dan een GRATIS VIDEO CALL in.

In dit gesprek van 30 minuten via Google Meet maken we kennis met elkaar en kijken we of er een wederzijdse klik is voor een samenwerking. We bespreken waar je tegenaan loopt en waar je ondersteuning in kunt gebruiken.